اعتیاد - سوگند

معرفی مواد مخدر - پیشگیری از اعتیاد - داستان زندگی معتادین - مدیر خانم رئیسی

اعتیاد - سوگند

معرفی مواد مخدر - پیشگیری از اعتیاد - داستان زندگی معتادین - مدیر خانم رئیسی

قتل مادر بر اثر مصرف مواد روان گردان


ساعت ۸ صبح یک روز جمعه در شهریور ماه سال ۱۳۹۲، ماموران پلیس مشهد در جریان قتل زن۵۰  ساله ای قرار گرفتند که در منطقه کوشک مهدی با ضربه های متعدد چاقو از پا درآمده بود. بررسی های اولیه نشان می داد که این زن ماه بی بی خانم نام دارد و از سوی فرد آشنایی و بدون هیچ مقاومتی مورد حمله قرار گرفته است. در عین حال به سرقت نرفتن طلاها و دیگر وسایل خانه بیان گر آن بود که قتل با انگیزه انتقام جویی صورت گرفته و ضارب با این قصد وارد خانه گردیده است. تیم جنایی در شاخه دیگری از تحقیقات خود به اعتیاد شدید پسر ۲۳ ساله مقتول به مواد روان گردان پی برد و در ادامه ی بررسی و بازجویی ها، امیر به قتل مادرش اعتراف کرد و علت این کار را ترک تحصیل و استعمال مواد مخدر دانست؛ وی گفت چون در روز حادثه مادرش برای تهیه مواد مخدر به او پول نداده به این جنایت دست زده و پس از قتل، جسد را در یک کمد مخفی نموده است. با مطالعه و شنیدن این داستان و صدها نمونه ی دیگر در می یابیم که عوامل ویران گری هم چون بی کاری و اعتیاد، خانواده و جامعه را تحت شعاع قرار داده و سست و بی بنیان می سازد. معضلاتی که با توجه بیش تر به جوانان و رفع مشکلات آن ها قابل حل و حلاجی است پس امید می رود که با تلاش والدین و مسئولان بتوان این آرزو را محقق ساخت.

 



منابع این نوشتار محفوظ است.

نظرات 4 + ارسال نظر
مهناز پارسا پنج‌شنبه 13 آذر 1393 ساعت 23:56 http://emailhaybaraniorg.blogsky.com

سلام. دوست عزیز. مثل همیشه مطالب سودمند و پر باری دارید، امیدوارم که جوانان با خواندن این مطالب درس بگیرند و از مواد مخدر پرهیز کنند. موفق و سربلند باشید.

یزدان شنبه 1 آذر 1393 ساعت 07:45 http://www.ravanravan.blogfa.com/

دوست عزیز بدینوسیله از زحمات جنابعالی تشکر میکنم .به امید جامعه ای سالم.

lمهتاب جمعه 2 آبان 1393 ساعت 00:15 http://lilmedia15.com/t11472.html#

بسیار آموزنده و عالی سپاس دوست عزیز.

علی جمعه 4 مهر 1393 ساعت 23:59 http://ploton.blogsky.com

سلام
وبلاگت آموزنده است وقابل تامل ومن افتخارمیکنم باهم لینک داشته باشیم منو با نام روابط عمومی وجامعه تولینکت یادداشت کن وبه من خبربدی 2ثانیه لینکت کردم وهرروز سرمیزنم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.